Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

czwartek, maj 24, 2018

Serwis i usługi

Firmy zajmujące się serwisem i usługami, które nie dostarczają fizycznego produktu, szczególnie dużo uwagi muszą poświęcić na optymalizację działań, w celu bardziej profesjonalnej obsługi klienta. O sukcesie w tej branży decyduje profesjonalizm i czas realizacji zleceń oraz optymalne  zarządzanie zasobami serwisowymi – każdy błąd sporo kosztuje.
 
Dzięki systemom do zarządzania Comarch każda firma usługowa, bądź serwisowa może być skutecznie zarządzana.
 
Idealnym programem do obsługi małych firm usługowych jest moduł Comarch ERP Optima Faktury. Umożliwia on w łatwy sposób wystawianie dokumentów handlowych, tworzenie cenników z dowolną ilością cen, a także założyć poszczególnym kontrahentom kartoteki, w których uwzględnione będą rabaty oraz warunki handlowe.
 
Dla firm małych oraz średnich firm serwisowych w programie Comarch ERP Optima stworzono dedykowany moduł ERP Optima Serwis. Moduł ten umożliwia rejestrację zdarzeń dotyczących zleceń serwisowych oraz planowanie pracy serwisantów. Dodatkowo w zależności od potrzeb każdego punktu serwisowego pozwala tworzyć formularze zleceń, harmonogramować zadania, rejestrować wykonane czynności oraz historię realizacji napraw, czy też opisywać urządzenia serwisowane atrybutami (cechami). Comarch ERP Optima Serwis to idealne rozwiązanie dla wszystkich punktów serwisowych, które chcą ułatwić swoją pracę i skrócić czas wykonywanych czynności.

Comarch ERP XL bardzo dobrze sprawdza się w dużych i średnich firmach zajmujących się usługami i serwisem. Moduł Serwis umożliwia monitorowanie przebiegu realizacji, rozliczanie zleceń oraz wspomaga planowanie.
Dzięki zastosowaniu systemu Comarch ERP XL firmy zajmujące się serwisem i usługami zyskują znaczącą poprawę jakości obsługi klientów. Na bieżąco mają dostęp do wszystkich informacji na temat zleceń czy szczegółowych kosztów firmy.
 
Scroll to top